sobota 24. března 2012

Kočky? Ty vám vlezou všude!


Když jsem včera psala o quittech s kočkami, uvědomila jsem si, že jsem vlastně ještě neukázala prostírání, které jsem na podzim šila do Zvířetnické aukce. A při psaní o prostírání jsem si vzpomněla, že už je to vlastně třetí drobnost, na kterou jsem použila motiv koček ze Švadlenky č. 16. 





Prostírání pro kočku

má velikost 42 x 31 cm a je pro mě nezapomenutelné proto, že je to první výrobek, na který jsem použila krásné nášivky od Klomelky. Také mě potěšilo, že se moje kočky dostaly až do Ameriky, protože prostírání vydražila kamarádka Epulka, která tam je na tři roky se svým mužem. Ovšem zdaleka to není moje první kočka, která se za Velkou louži dostala.

Nášivka od Klomel, na kterou jsem pyšná


Kočičí taška pro kočku Maričku

Daleko dřív než prostírání jsem šila tuhle tašku jako dárek pro kamarádku Maričku, která žije v Americe už desítky let a pravidelně se do Čech vracela na návštěvy ke své mamince. Marička je jemná bytost, milující zvířata a kočky zvlášť, tak jsem jí snad ani nic jiného ušít nemohla.

Rozešitá taška - aneb kočky se napřed musí vyparádit

Kočičí polštářky pro Dášu a Elenu (a pro kočky)

Motiv stylizovaných koček je opravdu univerzální, poprvé jsem ho použila (podle Švadlenky) na modré polštářky pro Dášu a Elenu. Stejně jako na tašce mají kočičky plastická ouška. Obávám se ale, že polštářky spíš používají kočenky, kterých mají Dáša a Elena hned několik.









3 komentáře:

  1. Já kočičky znám, ale zaujaly mě až ve Tvém podání. Jinak bych si jich pořádně nevšimla.

    OdpovědětVymazat
  2. jé Ali, tys toho našila, a takovou krássu...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave