pátek 23. března 2012

Souhvězdí koček

Souhvězdí Malé kočky a Souhvězdí Velké kočky





Odjakživa nešiju na zakázku, nějak to neumím a nejde mi to. Tyto quilty, přesněji řečeno přehozy na rohovou sedačku jsou v tomto směru tak trochu výjimkou.



Prosba o jejich ušití byla vyslovena ženou, která kdysi dávno byla manželkou mého muže a se kterou velmi dobře vycházím. A měla jsem od ní naprosto volnou ruku, jen jsem měla zadané rozměry v centimetrech, a to 110 x 170 a 110 x 210. Pak jsem ještě věděla, že se Evě líbily Doteky Slunce a Doteky Měsíce a že má v obývací kuchyni červenou. A abych dostála svému přesvědčení nešít na zakázku, prostě quilty ušiju jen tak pro radost.

Protože miluju scrapy a už dávno jsem si chtěla vyzkoušet hvězdný scrap, bylo hned jasné, co budu šít. Navíc hvězdy byly ideální pro obě velikosti quiltů, na jenom je sedm řad a na druhém devět řad po čtyřech hvězdách.

Eva miluje psy a v posledních letech i kočky, proto jsem jí je na přehozy dala; kočičky jsou ve hvězdách a pejskové na borduře. Problém byl trochu s názvem quiltů, zvažovala jsem Kočky ve hvězdách, ale moje kamarádka Bubu vymyslela názvy mnohem lepší: Souhvězdí Malé kočky a Souhvězdí Velké kočky.

Quilty budou k vidění 30. března až 1. dubna na výstavě v Dubči a potom pocestují za svou novou majitelkou, která je ještě neviděla (a doufám, že do doby předání ani neuvidí).

Edit: tak quilty jsem předala 5. dubna. Myslím, že se Evě líbily.


Souhvězdí Malé kočky z lícové a rubové strany


nášivka od Klomel, přišitá zatím jen lemem, 
ostatní strany jsem došila ručně večer


 Souhvězdí Velké kočky z lícové a rubové strany


nášivka od Klomel, jen částečně přišitá

Deky jsem fotila 22. března 2012.


Souhvězdí Malé kočky a Souhvězdí Velké kočky, 
na snímku bohužel jen částečně

7 komentářů:

  1. Všetky Tvoje deky sú nádherné mojka, sem budem čaaaasto nakukovať :-) ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Neskutečná nádhera. To muselo dát práce. Krása, krása a zase krása a moc krásné prošití :o)!!!

    OdpovědětVymazat
  3. sú nááádherné, krásne farby, budúca majiteľka má byť na čo pyšná

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasné Alenko .... dokonalé, nádherné, perfektní .... no prostě samé nej!!!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Alenko, jsou prekrasne, jsi ohromna sikula ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Vavísku, ty jsou krásné!!!!!!! ostatně jako všechny tvé deky (jojo, vybrala bych si, škoda že nešiješ na zakázku, resp. pro cizí)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave