úterý 19. června 2012

Prolínání


Tento quilt jsem ušila na začátku roku 2011. Vlastně jsem si jen chtěla před šitím posledních slíbených partnerských dek vyzkoušet techniku šestiúhelníkových kaleidoskopů.

Nakonec z toho vznikl nástěnný quilt o velikosti 137 x 142 cm, který jsem nazvala Prolínání.


Dlouho ležel ve skříni, ale po přestavbě pokoje ho mám pověšený na zdi nad postelí.




Ony zmiňované partnerské deky byly nakonec ušité z kaleidoskopů osmiúhelníkových, a vlastně to ani nebyly poslední partnerské deky, protože Jitřenku a Večernici jsem si nakonec nechala pro sebe.


Prolínání - nástěnný quilt
Tento "zkušební" quilt byl na jarní výstavě kreativity v Dubči v roce 2011.





2 komentáře:

  1. Ty si proste zázračnica mojenka:-) ♥Nádhernééé!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Mám okomentovat?Jak,když nemám slov pro takovou nádheru!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave