neděle 16. prosince 2012

Deka pro Jirku (DL-12)


V pořadí třetí deka pro projekt Deky z lásky je deka pro Jirku

Stejně jako všechny autorky obrázků jsem se snažila vyjít vstříc přání, které vyslovil Jirkův mladší bráška Honzík. Totiž že by se Jirkovi určitě líbilo, kdyby na dece byla silnice, lampy, koleje, nádraží, autobusová zastávka.

To všechno se mi tam bohužel nevešlo, ale alespoň malý kousek silnice ano.
I když to na této fotce tak nevypadá, měla jsem k dispozici třináct obrázků, jeden přišel Dáše dodatečně. Na začátku jsem si s ním moc nevěděla rady, ale nakonec jsem si řekla, že třináctka je moje šťastné číslo a že na dece musí být obrázky všechny.


A taky že tam musí být alespoň kousek silnice, policejní stanice, parkoviště, pro Honzíka škola a pro Jirku samozřejmě semafory.


Střed deky je tedy hotový, teď jsou na řadě jednotlivé obrázky.

Blok se jménem vyšila Luci R

Svítící lampu pro Jirku ušila Anitta S. 
Americké policejní auto ušila Dalmi
Semafory ušila také Anitta S.
Zelený vrtulník ušila Míla Plívová z Prahy
Závodní auto vyšila Kamila
Zelený rychlovlak ušila Pavlína
Houkající sanitku ušila Monika 
Policejní motorku vyšila Zdena z Teplic
Autobus ušila Míla Plívová z Prahy
Veselý modrý vrtulník vyšila Jiřina
Auto "Jirka" ušila Pavlína
Letadlo vyšila Byslzla
Deka má rozměry 135 x 175 cm.
Zádíčka jsou modrá, se slony
Nesmí chybět logo Deky z lásky, které vyšila Kerachne

Deku jsem fotila 16. prosince 2012.



6 komentářů:

  1. no ta je úžasná !!! Báječně jsi se s tím popasovala . Velice obdivuji to prošití - mě to zatím moc nejde ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně to taky hned nešlo, Renatko. To chce to pořád zkoušet. :o)

      Vymazat
  2. Je úplne skveláááá Alenka, všetky ste ohromné šikulky a ty si ju úžasne dotvorila ♥

    OdpovědětVymazat
  3. No nazdar. A po tomto mám ještě něco šít?! Super. Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju moc za milé komentáře. Doufám, že se deka bude líbit.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave