neděle 9. prosince 2012

Konvergence "Zimní slunovrat"

Zimní Slunovrat

Šila jsem pro kamarádku polštářky s koňskými motivy a zbyl mi kousek látky. Současně mi z Ameriky přišly nádherné batiky.

Všechno se propojilo se vzpomínkami na dlouhodobě vážně nemocnou přítelkyni veram, která celý život milovala pozorování hvězdné oblohy. 

A vznikla tato konvergence.


Nejdřív jsem ji označovala jako "Koně ze sna" či "Snoví koně", pak jsem poslala obrázek Louk, a ta mi napsala, že jsem ušila "Zimní slunovrat".



Koukala jsem na konvergenci a usoudila, že Louk má (jako vždy) pravdu.



Tato konvergence je věnována veram. 
Kéž jí zimní slunovrat přinese sílu pozemských i nebeských koní.


Prošívání je velmi jednoduché, konvergence si žádala jen pozemské horizontály.




Quilt se špatně fotil, buď bylo sluníčka málo, nebo až příliš.

detail quiltování na sluníčku

detail quiltování na sluníčku
detail quiltování na sluníčku
Konvergenci jsem došila 30. listopadu 2012, ale vyfotit se mi ji podařilo teprve dnes.

Zimní slunovrat focený na sluníčku

9. prosince 2012.

1 komentář:

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave