neděle 14. dubna 2013

Mokaccino

Mokaccino


Tuhle televizní deku pro mamku pojmenovaly moje kamarádky, kterým jsem poslala její fotku.

Použitý vzor jsem kdysi viděla ve videu Jenny na zdi, okouzlil mě a jen jsem čekala, na co se bude hodit.





Deka je ušita převážně z kolekce Evening Mist, kterou jsem koupila u Bellet, zádička jsou z látky, kterou jsem kdysi koupila v Bellusu.


Deka má  rozměr 140 x 140 cm.

protože už mamka ode mě jednu výraznou deku má, musela být tato nenápadná

quiltovala jsem rovně i volně

deka je decentní i zezadu

látka na zádíčkách čekala na svou příležitost několik let

Deku jsem fotila 12. dubna 2013.

5 komentářů:

  1. Jednoduché a krásne, proste MŇAM :) !!!

    OdpovědětVymazat
  2. je moc krásná. Ten vzor je opravdu bomba - z dálky vypadá daleko složitější a moc hezky jsi ty barvy dala dohromady

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko, jako všechny Tvoje deky i tahle je překrásná. A hnědá, tu já můžu ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave