čtvrtek 30. května 2013

Kdo jsem

Jmenuji se Alena (Vave) Zemanová a tvořím také pod značkou Patchwork Atelier Vave. Jsem členkou Bohemia Patchwork Klubu a Art Quilt Klubu CZ. Zúčastňuji se výstav pořádaných v ČR a můj quilt Nomádské slunce se v rámci kolekce "1001 noc" dostal i na výstavy zahraniční.

Patchworkem jsem se začala zabývat v roce 2009 a okamžitě jsem mu propadla proto, že je to svět nabízející nekonečně mnoho možností, technik a originálních přístupů. Jsem samouk, ale snažím se získávat nové znalosti a dovednosti na různých výtvarných kurzech zaměřených na textil. Od začátku téměř výhradně tvořím podle svých vlastních návrhů. 

Baví mě občas vyzkoušet něco jiného, ale mé srdce nejvíc patří placatým věcem - dekám a nástěnným quiltům, přičemž se stále víc přikláním k tvorbě art quiltů. V posledním roce mě také čím dál víc okouzlují ruční stehy, a tak se snažím prozkoumávat možnosti, které ruční šití nabízí, jak jen mi to můj čas dovolí.

Od roku 2012 jsem členkou spolku Deky z lásky, který se zabývá šitím patchworkových dek pro nemocné a vážně postižené děti. Deky, které jsem kompletovala nebo ušila celé, už zahřívají několik desítek dětí.

Mimo šití art quiltů mě také začalo bavit vymýšlet a vytvářet drobné osobité bytové doplňky jako jsou polštáře, quiltované ubrusy a prostírání, proto bych se modernímu dekorativnímu i užitnému bytovému textilu podle vlastního designu také ráda věnovala čím dál víc.

V budoucnu se chystám otevřít svůj obchůdek na Fleru. Pokud by Vás ale už teď něco na mém blogu zaujalo, můžete mě oslovit prostřednictvím kontaktního formuláře na levé straně blogu. Do kolonky "e-mail" vepište prosím svůj e-mail, abych Vám mohla odpovědět.


Děkuji Vám za návštěvu na mém blogu, za Vaše příspěvky i za Vaši přízeň.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji vám za návštěvu i za vaše komentáře.