čtvrtek 30. května 2013

Hrací deky pro Natálku a Vanesku

Hrací deka


V září 2012 se mi narodila neteřka Natálka a brzo nato musela těhotná sestra mé snachy Milky do nemocnice na dlouhé měsíce s rizikovým těhotenstvím.  Řekla jsem si, že když budu šít hrací deku Natálce, ušiju rovnou ještě jednu pro nenarozené miminko jako povzbuzení pro Marušku, která  se bála, jak to všechno dopadne. 

A dopadlo to nakonec skvěle, zkraje roku se narodila krásné holčička Vaneska, která si právě teď svou deku začíná užívat.





na dece jsou poutka na suchý zip, aby se na ni daly připevnit různé hračky
venku bylo ošklivo, tak jsem musela fotit doma
Rozárka testuje deku - prý jsou ty hračky moc vysoko :-)
motýl má jedno křídlo volné, šustivé, na visícím quiltu je přišpendlené

Hrací deky jsem fotila 30. října 2012.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave