středa 29. května 2013

Kabelky pro malé slečny

Již několik let se na jaře setkávají Zvířetníci i se svými potomky i psy, aby spolu strávili příjemný víkend. Naše neformální sdružení piškbab se před pár lety rozhodlo, že vyrobí dárky pro nejmenší účastníky setkání. Nejdřív jsme šily pro malé účastníky stejné medvídky podle Švadlenky, o rok později už jsme drobnosti rozlišily podle věku; na mě vyšly hračky pro miminka. Potom jsem šila Mitrováčky a letos kabelky pro malé slečny.


Inspiraci jsem našla na tomto webu, střih jsem si namalovala od ruky a trochu ho vylepšila kapsičkami. Kabelky jsou oboustranné a šijí se velmi dobře. Doufám, že malým slečnám udělaly radost.

mini kabelky (2013)

A tohle jsou drobnosti z minulých let: 

medvídci (2010)
tady ještě některým chybějí šatičky
hračky pro mrňousky z lícu (2011)
a z rubu

v roce 2011 jsme šily i srdíčka pro všechny účastníky, tohle jsme ušily s Dalmatin
strašidýlka Mitrováčci (2012)
Mitrováčci v mini verzi pro dobročinný obchůdek




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave