pátek 31. května 2013

Veselé bubliny pro hospic

Veselé bubliny

Tak jsem si přece jen vzpomněla ještě na jeden qultík, který bych chtěla ukázat.

Ušila jsem ho jako "bonus" v rámci Zvířetnické aukce 2011, kdy jsme prvním rokem šily polštářky pro hospic v Litoměřicích, to už nás piškbab bylo pět.



Zadáním bylo, stejně jako o rok později, ušít tři polštářky-mazlíky o velikosti 35x35 cm. Protože jsem měla látky, čas i chuť, ušila jsem ještě navíc deku pro sestřičky na noční službě. Pokud ale vím, tak ji sestřičky nepoužívají, ale daly ji do návštěvní místnosti.

bubliny jsou aplikované



Všechny polštářky, které šily Bubu, Dalmi, Matylda, Ri a já se nakonec sešly u mě.

polštářků na obrázku je 16, jeden je totiž určen jako odměna v tipovací soutěži
moje vzpomínkové polštářky - barevné pruhy mi připadají jako vzpomínkový film
celý set pro hospic pohromadě

3 komentáře:

  1. Alenko je nádherná a polštářky úžasné!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju Ti, milá Ajko. Polštářky byly nádherné a udělaly v hospici velkou radost, to nás těšilo nejvíc.

    OdpovědětVymazat
  3. Propracovala jsem se zde díky Janičce (jankynet). A už si ukládám do seznamu... nádherný blog!!! :) Jolana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave