čtvrtek 14. listopadu 2013

Vánoce pro paterčata pošesté

Je už to hodně dlouho, kdy jsem naposledy psala o dárcích pro paterčata. Ale jsem v kontaktu se všemi švadlenkami, které pilně šijí a dokonce už i posílají hotové věci.

Protože jsme se dohodly, že každá bude šít podle svého, tak sem zatím obrázky dávat nebudu, ale už se moc těším na chvíli, kdy se budu moct o tu krásu podělit.

Překopíruji sem rozpis šití a budu do něj postupně zapisovat, které věci jsou už hotové, abychom měly všechny přehled, co ke mně už dorazilo.

Všem švadlenkám moc děkuju!


TEREZKA
hračka:       Marika - hotovo
polštářek:   Marika - hotovo
polštářek:  DanaL ušije Terezce (navíc) polštářek-slona - hotovo
deka:          Dana z Orlové - hotovo

MICHAEL 
hračka:      Jindřiška - hotovo
polštářek:   Dendy - hotovo
deka:          Lada  - hotovo (na jedničku, Lada ušila krásnou deku hned po vyhlášení)

DENIEL
hračka:      Jindřiška - hotovo
polštářek:   Dendy  - hotovo
deka:          Lucka  - hotovo

MARTIN
hračka:       Lenka - hotovo
polštářek:   DanaL - hotovo
deka:          Romana - hotovo

ALEX
hračka:       ZuzaM - hotovo
polštářek:   DanaL - hotovo
deka:          Marie - hotovo

***
ANTONIO   
hračka:        ZuzaM - hotovo
polštářek:    DanaL - hotovo
deka:          obrázky na deku ušijí Renata a Viera - hotovo
                    deku ušije Vave - hotovo

Velikost dek pro paterčata:  90 x 100 cm.
Velikost deky pro Antonia: 100 x 130 cm
Velikost polštářků: 35 x 35 cm  (maximálně 40 x 40 xm)

4 komentáře:

  1. Pěkně vám to děvčata jde od ruky:-)
    P.S.
    Álo, došel ti můj e-mail?

    OdpovědětVymazat
  2. hezky se to tu rýsuje ,už se těším na výsledky práce všech šikulek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se moc těším. Všechny věci, které mám, jsou velice krásné.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave