neděle 15. prosince 2013

Deka pro Terezku (DL-79)



Deka pro Terezku byla vypsána jako projekt číslo 79.

Terezku jsem si vybrala hlavně proto, že jsem poslední dobou šila pro samé kluky, a také proto, že to měla být deka kopretinová.

jméno vyšila Marcela Bednářová-stilla a květiny Pavlína
tentokrát se mi deka skládala snadno
kopretinu vyšila Jiřina z Třemošné
kopretiny naaplikovala Marci z Hranic
květinu vyšila Hana z Rousínova
aplikaci kopretiny ušila Pavlína
jméno vyšila Marcela Bednářová-stilla
aplikaci kopretiny ušila Pavlína
medvídka s kopretinou vyšila JIK
kopretinu ušila Aldaro-Dana
kopretinku vyšila Lucka z Nového Hrozenkova
květinu vyšila Hana z Rousínova
kopretinky ušila Annita S.
kopretinu naaplikovala Marci z Hranic

barva zádíček i bordury je trošku zkreslená, bylo hodně zataženo





9 komentářů:

  1. Krásná deka, kopretina patří k mým nejoblíbenějším květinám:-) Jste všechna děvčata velmi šikovná. Ať se deka Terezce líbí:-) klidnou a pohodovou neděli všem. Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Zuzko. Musím říct, že tahle deka se mi šila mimořádně dobře a velice radostně.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Děkuju, milá Ajko, mám radost, že se Ti líbí. (Mně se líbí taky, to musím přiznat :o) ).

      Vymazat
  3. Krása, moc se mi líbí prošití lemů se srdíčy v rožku a také výraznější řada se jménem. Je to nádhera, Terezka měla určitě radost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Věruško. Doufám, že Terezka radost mít bude - deka jí byla doručena dnes, ještě ale nemáme odezvu od maminky.

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Děkuju, Renatko. Měla jsem k dispozici krásné a jenmé obrázky, tak se to šilo samo. :o)

      Vymazat
  5. Vaví, to je ale krásná deka!!! ♥ ♥
    obdivuji vás všechny, které se na tom podílíte, koukám teď na autorky jednotlivých výšivek - tolik ženskejch umí tak nádherně vyšívat???? a dokonce je tam... eeeee... no, medvídek :-))))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave