neděle 8. prosince 2013

Vánoce pro paterčata - fotogalerie

deky pro paterčata a jejich staršího brášku
V pátek 6. prosince jsem vyzvedla na poště poslední balíček s dekou pro Martínka a těšila jsem se, že konečně věci vyfotím pohromadě.

Jenže v bytě to nešlo jak kvůli malému prostoru, tak kvůli světlu, a venku řádil Xaver.

Nakonec se mi podařilo udělat pár obrázků v neděli časně odpoledne.

Teda, původně jsem chtěla fotit hned po obědě, když jeden z vnoučků koukal na pohádku a druhý spal, ale nebylo to tak úplně jednoduché.

Sbalila jsem věci do veliké modré IKEA tašky a přihodila tam fleecovou deku, abych měla kam věci odkládat při focení. Vzala jsem košík s kolíčky a vyrazila za panelák až k plotu školní zahrady, kde obvykle fotím. Rozkládala jsem věci na pomocnou deku a zjistila, že mi chybí deka pro Deniela a Terezku. 

deku pro Deniela šila Lucka a deku pro Terezku Dana z Orlové

Tak jsem všechno zase sbalila a vrátila se domů pro ty dvě zatoulané deky.

deku pro Michaela šila Lada a deku pro Martina Romana

A zase jsme vyrazila ven. Všechny deky jsem přikolíčkovala pečlivě na plot, pořád ještě dost foukalo, a chtěla začít fotit. A nic - objevila se hláška "vyměnit akumulátor".

deka pro Alexe je trošku větší a šila ji Marie

Tak jsem všechno opět sbalila a podruhé se vrátila domů. A jen jsem trnula, aby nezačalo pršet nebo sněžit dřív, než se baterka stačí nabít.

obrázky ušila Renata z N.H. a Viera, deku ušila Vave

Nakonec se mi povedlo všechny věci nafotit, i když přiznám, že původně jsem měla představu umělečtějších fotek. Ale nějak jsem byla ráda, že jsem zvládla, co jsem zvládla. :o)
deky pro paterčata

Teď už jen doufám, že nepopletu popisky. Měla jsem na věcech lístečky se jmény, před focením jsem je sundala a část mi jich odnesl vítr, část se mi pomíchala.

polštářky
hračky na dece nebyly moc vidět
tak ještě jednou na podezdívce plotu
polštářek pro Deniela ušila Dendy
polštářek pro Michaela ušila Dendy
polštářek pro Terezku ušila Marika
polštářek pro Martina ušila Dana L.
polštářek pro Alexe ušila Dana L.
polštářek pro Antonia ušila Dana L.
hračky pro Alexe a Antonia ušila Zuza M.
hračky pro Michaela a Deniela ušila Jindřiška
medvídky ušila Jindřiška (?)
hračku pro Terezku ušila Marika
hračku-polštářek pro Terezku ušila Dana L.
hračku pro Martina ušila Lenka

11 komentářů:

  1. Přímo napínavá reportáž, ale zvládla jsi to na výbornou a to ani nemluvím o autorkách. Přeji, ať mají radost obdarovaní i darující:-)!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Renatko, jsem ráda, že už můžu napsat, že radost byla veliká.

      Vymazat
  2. taky jsem dočítala se zatajeným dechem - jak to vše dopadne "o)
    hezky jsi se proběhla ,až je mi tě líto ... jestli tě to trošičku povzbudí ,taky to tak někdy mám .

    Děky a všechno šití jsou nááádherné . Jsem ráda ,že jsem přispěla k radosti tak početné rodiny. A že radost přinesou o tom nepochybuji !!!
    Krásné a radostné vánoce všem ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc jsem litovala, že jste nemohly být se mnou, nebo alespoň že jsem nemohla vyfotit miminka. Ale radost celé rodiny byla veliká a mám vám všem moc poděkovat.

      Vymazat
  3. Děvčata, ušila jste všechno moc krásně:-) a fotografie se mi líbí také. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Ano, všechny věci, které jste ušily, jsou velice krásné. Děkuju.

      Vymazat
  5. Holky jste úžasné .. tolik nádhery!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave