středa 16. dubna 2014

Deka pro Kristiánka (DL-106)

deka pro Kristiánka
Kristiánek (projekt č. 106)  je nejmladším dítětem, pro které jsem zatím šila. 

Je smutné, že tak malý chlapeček má tak velké trápení, ještě smutnější ale je, že už jsme šili deku pro jeho jedenáctiletého brášku. Když nám maminka za deku děkovala, napsala, že se Kristiánek právě narodil. Tehdy jsme netušili, že i pro něj budeme šít deku.

Na šití deky se původně nahlásila Dana z Orlové, která ale bohužel nemohla jet do Vlašimi na jarní, v pořadí druhé "Dekoláskové včeličkování". Já jsem jet mohla, ale zase nebyly k dispozici žádné hotové bloky na ušití deky. Požádala jsem tedy Danu, zda bych mohla deku pro Kristiánka ušít místo ní a ona byla tak laskavá, že mi deku přepustila.


jako vždy je nejdřív potřeba vyzkoušet různé kombinace látek
Nakonec jsem bohužel celou deku ve Vlašimi došít nestihla, ale konečně je už hotová, vypraná, zabalená a zítra poputuje za Kristiánkem.

jméno vyšila Renata z Nového Hrozenkova
aplikaci chobotnice ušila Lucie Žaludová-Šnečka, Votice
aplikaci Krtečka s vodou ušila Jana Tom, Praha Běchovice
aplikaci veselého Krtečka ušila Iva
aplikaci bílého Krtečka ušila Lucka Nový Hrozenkov
aplikaci Krtečka s tužkou ušila Marci, Hranice
zádíčka jsou srdíčková
Deka má velikost 86 x 106 cm.



2 komentáře:

  1. Alenko, deka je krásná. Jsi pracovitá šikulka.M.

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji, zase jedna krásná deka "z lásky" a ušitá s láskou!!!
    Přeji ti krásné Velikonoce!!!:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave