úterý 18. listopadu 2014

Deka pro Tomáška - s Verou z Brna (DL-155)

celý panel ušila Verunka z Brna
Když mi napsala Veronika z Brna, zda bych mohla dát dohromady a proquiltovat deku z lásky pro Tomáška (žádost číslo 155), na kterou ušije přední stranu, tak jsem zaváhala. 

Dokončovala jsem právě deku pro jiného Tomáška (138) a přislíbila jsem už ušít deku pro Sofinku (153) a pro Lucinku (158). Tohle by už byla čtvrtá deka najednou, to je opravdu velké sousto; nechtěla jsem hlavně, aby děti musely na své deky čekat příliš dlouho.

Ale nakonec jsem si řekla, že to vlastně je jen poloviční práce, protože Verunka ušije celý obrázkový panel, a tak jsem kývla. 





obrázkový panel ušila Verunka
Tentokrát byl panel téměř přesně v požadované velikosti, takže na mě opravdu zbylo jen  krásný obrázek olemovat, deku zkompletovat a vyquiltovat.







deka na zádíčka pochází z fondu Dek z lásky



Deka pro Tomáška má rozměr cca 94 x 114 cm.


6 komentářů:

  1. Obě dvě jste šikulky. Deka je krásná. Tomík bude mít velkou radost. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Maruško. Dnes přišla odezva od maminky, z deky měla radost a Tomík vypadá s dekou moc spokojeně. Tak jsem moc ráda.

      Vymazat
  2. Alenko, tolik dek šiješ, jsi úžasná. Tak mne to nakoplo, že jsem se DL ozvala na další deku :). Alespoň splním svůj limit 2 ročně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je bezva, Věruško, Tvé deky jsou krásné a moc se mi líbí, jak jsou proquiltované. A děkuju Ti za milá slova.

      Vymazat
  3. Ali nádhera! Cesta vypadá jak opravdu z kamínků:-) Krásně ušité a krásně prošité, jste šikulky:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jsi snad naklonovaná, jak to stíháš??? Je moc povedená, poklonu oběma!!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave