čtvrtek 25. prosince 2014

Polštářky, prostírání a spací kočky, aneb malé vánoční šití


Stejný polštářek s vyšívaným stromem jsem už ušila pro Zvířetnickou aukci
I když obvykle nešiju stejnou věc víckrát, tady jsem udělala výjimku a ušila ho dokonce ještě dvakrát. Jednou pro kamarádku Bedu, které mi spravuje web, jednou pro kolegyni v práci. To proto, že se jim oběma moc líbil a já jsem jim chtěla udělat radost.

Výšivku jsem koupila v e-shopu Urban Threads.


Následovaly dětské, přesněji řešeno dívčí polštářky. Pro dvě malé holčičky to byly aplikace sloniček a pro trochu větší slečnu výšivka (také z Urban Threads). 





Tyto polštářky jsou pro další kamarádku, na její novou sedačku.




Letos jsem se konečně donutila ušít si pro sebe vánoční prostírání. A k tomu ubrus na malý stoleček. Výšivka pochází opět z Urban Threads.



V rodině máme dva roční mrňousky a tak jsem se rozhodla ušít jim kamarády do postýlek. Mikeš na to koukal nevěřícně: "To jako myslíš vážně? Další košky do rodiny?"



Měla by to být kočka a kocour. :o)


Nemůžu odolat a jako bonus sem přilípnu naši akrobatku Rozárku. :o)

4 komentáře:

  1. Všechno je moc hezké:-), ale ten vyšívaný strom, nádhera!!!
    A kočka ovšem vede, mohla by do cirkusu:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Ti, Renatko. Na tom Urbanu mají víc úžasných stromů na vyšívání, je to prima obchod.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave