středa 11. března 2015

Deka pro Adélku - s Verou z Brna (DL-175)

Deka pro Adélku (projekt č. 175) vznikla opět ve spolupráci s Verou z Brna. Přesněji řečeno, Vera jako vždy ušila středový obrázkový panel, já jsem ho pak zvětšila na potřebnou velikost a potom sestavila a proquiltovala deku.

Maminka psala, že sedmiletá Adélka má moc ráda pohádku Futurama, u které se směje a šťastná, protože jí tato pohádka dodává energii.

Doufaly jsme s Verou, že Adélce udělá radost i tato deka, a podle toho, co píše maminka, se nám to opravdu povedlo.


S obrázkovým panelem si Vera vyhrála. Nejdřív si nabatikovala látku a pak vytvořila spoustu krásných aplikací. Já sama jsem si panel bohužel nevyfotila a tak používám fotku od Very, kterou se mi ale za žádnou cenu nedaří otočit na výšku.


obrázkový středový panel ušila Vera z Brna

aplikaci na zádíčka ušila Vave
Hotovou deku jsem jako vždy fotila na plotě. Sluníčko svítilo šikmo zezadu a tak místy dekou prosvítají aplikace ze zádíček, oka drátěného plotu i různé větve a traviny. Deku jsem quiltovala hustě melírovanou nití. Pokoušela jsem o různé "kosmické" vlnky a spirály, ono to vlastně ani jinak nešlo, protože aplikací je na dece opravdu hodně.

detail aplikace a quiltování
detail aplikace a quiltování
detail aplikace a quiltování
detail aplikace a quiltování
detail aplikace a quiltování

látku na zádíčka poskytly Deky z lásky
Deka pro Adélku má rozměr cca 120 x 150 cm.




6 komentářů:

  1. Jé, ta je nádherná .... a dokonce i tu pohádku znám:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Ti, milá Ajko. Na rozdíl od Tebe tu pohádku vůbec neznám. Naštěstí Verunka ano. :o)

      Vymazat
  2. Velmi zajímavě jste deku holky opět pojaly. Zbožňuji tu rozmanitost dek. Moc se Vám povedla.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave