čtvrtek 18. června 2015

Deka pro Bedříška - s Verou z Brna (DL-217)


Deka pro Bedříška (projekt č. 217) opět pochází "z dílny Vera&Vave". :-) 

Tedy jako vždy se Verunka přihlásila na deku a pak se mě zeptala, zda bych ji nechtěla dokončit a proquiltovat. A protože prošívání dek od Verunky je radost, ráda jsem opět na spolupráci kývla.


Obrázkový panel pro Bedříška od Verunky je krásný a veselý, jen bylo potřeba ho zvětšit na požadovanou velikost (120 x 150 cm). Rozhodla jsem se pro nebesky modrou, protože krásně ladí se jménem Bedříška i s celým obrázkem a navíc si Bedříšek přál deku modrou nebo barevnou. Myslím, že se mu splnila obě přání.






krásný obrázkový panel ušila Verunka
Deku jsem fotila před vypráním, sem tam je tam vidět nějaká přilepená nebo neodstřižená nitka.
detail
detail
detail
detail
detail
detail

Verunka poslala i připravené díly na polštářek, já jsem proquiltovala obrázek a polštářek dokončila.
polštářek pro sestřičku Barborku
zádíčka deky pro Bedříška


8 komentářů:

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave