čtvrtek 4. června 2015

Taštičky přes rameno

taštičky 


Nedávno se nečekaně vynořila nutnost ušít narychlo něco do dobročinného obchůdku, který se provozoval na tradičním Setkání Zvířetníků. Něco, co by bylo šikovné a zajímavé pro lidi, kteří se hodně pochybují venku se svými čtvernohými přáteli.


Dlouho jsem přemýšlela, pak mě napadlo, že bych mohla ušít malou taštičku přes rameno, taštičku podobnou té, kterou mi před lety přivezly děti z Bulharska a kterou ráda nosím na různých akcích, kde nechci nosit ani kabelku, ani batoh, ale kde potřebuju mít u sebe kapesníky, trochu peněz, mobil, klíče a další drobnosti.

Okopírovala jsem velikost, přidala karabinku na klíče a hlavně výšivku od Urban Threads na klopu, kterou jsem oproti vzoru trošku zpevnila. A taštičky byly na světě. Tři do obchůdku a čtvrtou, také s kočičkami, jsem ušila kamarádce Bedě, která se mi stará o můj literární web.

polotovary taštiček
Vzhledem k tomu, že mi chybí schopnost představit si, jak co bude vypadat, když se to otočí, mi dalo dost práce vykoumat, jak správně k sobě složit rub a líc tak, aby z toho nakonec taštička vznikla. A když už jsem to vykoumala, pochopitelně jsem si nepoznamenala ani postup, ani míry, kde se co ohne.

na vnitřní stanu jsem použila popelín s drobnými kvítky
Taštičky mají velikost cca 16 x 19 cm, ucho je dlouhé asi 58 cm. Bohužel jsem je zapomněla vyfotit všechny čtyři a na pořádném světle. A teď už jsou každá jinde.

vrchní strana taštička je z režných pláten, výšivka je z Urban Threads

1 komentář:

  1. Jsou bezvadné Ali!
    Já si vždy dělám prototyp z papíru, nemusím pak dlouho koumat.-))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave