pondělí 14. září 2015

Vánoční středové ubrusy

Letos jsem do Vánoc obula opravdu brzo. Ale může za to spíš náhoda než že bych byla takový hujer. Narazila jsem na fcb na zajímavý návod a řekla jsem si, že bych podle něj mohla ušít něco na jednu dobročinnou akci. A protože jsem si chtěla trochu pohrát, vzala jsem to rovnou třikrát. 

Ubrusy mají průměr 52 cm.

V návodu sice je naznačeno, že se půlka obdélní řeže tak a druhá zase naopak, ale to bych nesměla být já, abych to nezvorala. A ještě ke všemu tak, že některé dílky byly v pořádku a jiné vůbec ne. Tak jsem se rozhodla, že vadné dílky využiju na druhý, a po další chybce i na třetí ubrus.


třikrát skoro stejně
třikrát skoro stejně
třikrát skoro stejně
Původně jsem na ubrusech chtěla mít víc volného quiltování, ale obyčejnou nití to nebylo ono a metalické nitě mě na volno zlobily, nechtěly provazovat. Tak je to nakonec skoro celé ze samých rovných linií.













3 komentáře:

  1. Nadarmo se neříká, chybami se člověk učí..a svět patří připraveným.Krásný výsledek na3tí.
    Pohodové dny
    R.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave