čtvrtek 24. prosince 2015

Deka pro Pavlíka - s Verou z Brna (DL-256)

deka pro Pavlíka


Top na deku pro Pavlíka ušila Anitta S. Přišel mi pečlivě vypracovaný a kompletně hotový, včetně bordury. Na mě pak zbylo udělat sendvič, deku proquiltovat a olemovat.

Deka byla větší, cca 135 x 175 cm, a jelikož jsem dovnitř dávala termolín, docela jsem si při quiltování protáhla ramena - quiltovala jsem kráčející patkou a tak jsem dekou točila a točila a točila, dokud jsem ji nedošila, protože jsem chtěla, aby ji Pavlíkova maminka dostala do rukou do Vánoc.




deka pro Pavlíka - detail
deka pro Pavlíka - detail
deka pro Pavlíka - detail
zádíčka - látku jsem měla doma už několik let, konečně se dočkala
jmenovka
zádíčka - detail quiltování
zádíčka - detail quiltování

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave