středa 27. ledna 2016

Deka pro Vendu (DL-253)

Když jsem se hlásila na ušití deky pro Vendu (projekt číslo 253), chtěla jsem současně ušít i jmenovkový panel. Ale ukázalo se, že na jméno se už přihlásila Maru. Na mě tedy zbylo ušít dva obrázky, což znamenalo vymyslet něco nového.


Musela jsem ale nejdřív počkat na obrázky, abych si udělala představu, čím je doplnit.


Když mi obrázky konečně přišly, bylo mi jasné, že žlutých figurek je dost a že by to chtělo něco trochu jiného. Koukala jsem na nějaký mimoní film, ale k ničemu mě neinspiroval, až jsem nakonec narazila na to pravé. Na zlé fialové mimoně.

přemýšlím, jakými obrázky deku doplnit

moje náčrty podle internetu

moje náčrty podle internetu
náčrt deky
Když jsem řezala obrázky, ukázalo se bohužel, že blok se jménem je větší, přesahuje daná rozměr, což jsem si neuvědomila. Proto jsem ho nakonec musela trochu seříznout, aby se mi na deku vešel.

zlý mimoň
zlý mimoň
 Deka je prošitá rovným i volným quiltováním.


jmenovku vyšila Maru, Vlašim
mimoně ušila Romana, Tachov
mimoně ušila Světluška77, Chodov
mimoně ušila Romana, Tachov
mimoně vyšila Hami
mimoně vyšila Jarka Střelná
zlého mimoně ušila Vave

zlého mimoně ušila Vave
mimoně vyšila Jarka Střelná
mimoně vyšila Pavlap
aplikaci mimoňky ušila Zlatka, Ostrava
jmenovka je zatím je našpendlená
jmenovka je zatím je našpendlená
látku na zádíčka poskytly Deky z lásky
Deka má rozměry cca 125 x 170 cm.


6 komentářů:

  1. Alenko, krásně uspořádáno a prošito. Nádherná mimoní deka. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, milá Marie. Tahle deka mě hodně bavila a taky trochu potrápila, ale to už patří k věci. :)

      Vymazat
  2. Jako vždy - krásné. Kam chodíš na ty nápady? Čekám ráda na Tvou novou deku, protže se vždy objeví něco nového. Tím nemyslím jen obrázky (jsou nádherné), ale uspořádání celé deky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Asterisko. Tohle šití je prima, pokaždé si zadání vyžádá něco jiného, to mě baví.

      Vymazat
  3. Už se bojím:-) Je to nápadité. Holt šikulky, jste všechny zúčastněné!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za nás všechny, milá Renátko. A doufám, že se uvidíme jak na PPM, tak v létě v Plasech. :)

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave