pondělí 13. června 2016

Taška třeba k vodě

I když s oblibou tvrdím, že ráda šiju jen "placatý věci", občas si vyzkouším něco jiného. Hlavně asi proto, abych si potvrdila, že mě vážně nejvíc baví placaté věci. :)

Inspiraci k této velké tašce jsem našla v knize od Taťany Žejdlové Šití tašek, kabelek a doplňků krok za krokem.

Kroky tam sice jsou popsány, ale autorka švadlenky nabádá, aby si samy vyrobily střihy na to, co chtějí šít. Což jsem samolibě neudělala a pak jsem za pochodu opravovala tu větší, tu menší rozměr - to podle toho, jakou jsem udělala při výpočtech chybu.

Nakonec se mi povedlo vnitřní část sestavit tak, že kapsa byla vzhůru nohama, a přišla jsem na to až když byla celá taška sešitá a obrácená. Naštěstí jsem zvládla kapsu vypárat a přišít znovu, aniž bych tašku musela úplně rozebrat.


Ačkoli má taška fůru much, jsem s ní docela spokojená. A hlavně jsem ráda, že je tohle šití za mnou a že se zase můžu věnovat placatému šití.

Taška má rozměry cca 50 x 33 cm.


Přidat popisek
 Vymyslela jsem si kapsu, která mi dala docela zabrat, vzor musel navazovat.



Uvnitř je asymetricky dělená otevřená kapsa a karabinka na klíče.



Dostala jsem fotbalové brýle - k tašce se docela hodí. :)




4 komentáře:

  1. Na výlet do Plas, jako dělaná:-)!

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko, s tou taškou budeš kočka všude. Brýle ji pěkně doplňují.
    Posílám pozdrav. Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Maruško. Taky Tě zdravím a přeju krásné dny. :)

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave