čtvrtek 3. listopadu 2016

Kostým pro Kilíska

Dohromady s Vaškem napočítáme čtyři děti děti a pět vnoučat. Malá máma je  dítětem nejmladším a Kilísek vnukem prostředním.

Protože se u nich ve školce chystala velká halloweenská party, aneb dětský maškarní ples, požádala mě Lenka o ušití kostýmu. A dodala mi i obrázek, který našla na Pinterestu. Obrázek posléze doplnila o rozměry a já se mohla pustit do práce.



Podrobnější popis k autíčku jsem nenašla, a tak jsem se pustila  do improvizace. Nakreslila jsem si autíčko na kus papíru a pak u to šlo ráz na ráz.


Protože Kiliánek nebydlí v Praze, ale v Liberci, nebylo možné kostým vyzkoušet a upravit přesně na míru. Proto jsem popruhy neušila napevno, ale přišila jsem na kostým suché zipy. Jako výztuhu jsem použila sakon.


A to nejlepší nakonec. Kilísek v kostýmu.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave