neděle 25. prosince 2016

Vánoční ubrusy pro Blážu a pro Lenku

ještě nevyžehlený ubrus na stole - foto Bláža

Velice mě potěšilo, že si Lenka-Blaza u mě objednala další ubrus na svůj konferenční stolek, tentokrát vánoční.

Dlouho jsem nemohla nikde natrefit na tu správnou látku. Původně měla být tmavě šedá, ale když jsem narazila na světlounce šedou látku s bílými květy, byla jsem si jistá, že je to ta pravá a že se bude Bláže také líbit.



Ale pro jistotu jsem se rozhodla nejdřív ušít menší ubrus jako vzorek. A už dopředu jsem věděla, že to bude dárek pro jinou Lenkou, pro naši Malou mámu. Menší ubrus má rozměr 40 x 40 cm. Barvy jsou bohužel zkreslené.

Velké vzory květin jsem quiltovala jsem metalickými nitěmi, a to vínovou, stříbrnobílou a stříbrnou, malé květy pak obyčejnou bílou nití. Uvnitř ubrusů je termolín.

malý ubrus pro Lenku do Liberce

detail quiltování

Ubrusy jsem zkoušela fotit doma i venku, ale zachytit věrně jejich barvu a třpyt se mi bohužel nepovedlo. Proto jsem vděčná Bláže, že mi poskytla své dvě fotografie, na nich je ubrus zachycen nejvěrněji.



Ubrus pro Blážu má rozměr 55 x 120 cm.

foceno na ojíněné trávě

a na ojíněné lavičce

i na ojíněném krytu pískoviště

detail quiltování - foceno doma

detail quiltování - foceno doma

detail quiltování - foceno doma

detail quiltování - foceno doma

detail quiltování - fotila Bláža, rozdíl je znatelný









2 komentáře:

  1. Alenko, tak tohle je pecka. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, Jamalko. Od Tebe, quiltovací hvězdy, je pochvala opravdovým vyznamenáním. :)

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave