neděle 13. května 2018

Quilt Kameny z kolekce AQ klubu na téma Tvíd


Na letošním 12. PPM jsem se podruhé zapojila do akce, kterou pravidelně vyhlašuje AQ klub. Jedná se o art quilty, na kterých musí být použit zadaný materiál alespoň ze 30 procent. V loňském roce to byl samet (můj loňský quilt je zde), pro letošní kolekci byl zadán tvíd.


Tento materiál mi evokoval Anglii, takže jsem přemýšlela nad Sherlockem Holmesem i nad Stonehenge, od kterého jsem se nakonec dostala ke stavbě vytvořené fantazií.

Tvíd jsem aplikovala ručně na batikovaný základ, který jsem předtím strojově prošila. Aplikace jsem prošívala ručně technikou boro, našívala na ně knoflíky, patentky a vlněná kolečka. Quilt je dozdobený originálním cínovým šperkem s přírodními kameny z dílny Lenka BLAZA art.







4 komentáře:

  1. Je to moc krásné, asi proto, že je to můj šálek čaje :-)))
    Gratuluju! JanaLá

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko, válíš. Naučíš mě boro? V Dubči mi ho ukazovala tvoje kamarádka na tašce. Moc bych to chtěla zkusit. Jaké používáš nitě? Ten quilt je dokonalý. Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju moc, Jamalko. O boro Ti písnu mejlík.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave