neděle 13. května 2018

Večer s měsícem / Evening with the Moon

Po loňském PPM (2017) jsme se s kamarádkou Markétou Svobodovou rozhodly, že na 12. PPM budeme jako umělecké uskupení Na okraji společně vystavovat ve vlastní galerii. Téma naší kolekce pro rok 2018 bylo Ve vzduchu ať už doslova nebo přeneseně.

Tento quilt jsem měla rozešitý možná už dva roky. Resp. jsem měla ušitý základ světlého středu quiltu, ke kterému mě inspirovala fotografie mé oblíbené fotografky Lenky Faltejskové. Čtverec ležel odložený, protože jsem nevěděla, jak ho použít, dokončit.


Když jsem letos v zimě přemýšlela nad zadáním Ve vzduchu, vzpomněla jsem si na odloženou práci a najednou jsem věděla, jak v ní pokračovat.

Quit má velikost 96 x 96 cm. Je bohatě prošitý volným i rovným quiltováním, použity jsou látkové aplikace, akrylové barvy i pastely. 










Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave